Kaip naudotis

KAIP VEIKIA?

Kyla neaiškumų, kaip naudotis PirkEU platforma? Šis filmukas, mažiau nei per minutę, atsakys į visus dažniausiai užduodamus klausimus!

 

Arba galite sekti pagrindinius žingsnius, kaip naudotis mūsų paslauga. Paprasčiau, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio! 

 

1 žingsnis – registracija

Norėdami pradėti naudotis PirkEU paslaugomis, turite susikurti naują paskyrą. Jums reikia užpildyti registracijos formą įvedus elektroninio pašto adresą, slaptažodį, vardą, pavardę, adresą, telefono numerį ir amžių.

Prieš paspausdami mygtuką – registruotis, nepamirškite susipažinti su paslaugų teikimo taisyklėmis. Susipažinus pažymėkite varnelę, kad sutinkate su paslaugų teikimo taisyklėmis. Apie sėkmingą registraciją Jūs būsite informuotas elektroniniu paštu.

2 žingsnis – registracijos patvirtinimas

Norint naudotis mūsų suteiktais sandėlio adresais reikia atlikti registracijos patvirtinimą. Tapatybės patvirtinimo sistema leidžia užtikrinti saugumą ir išvengti sukčiavimo atvejų, kuomet neteisėtos siuntos būtų siunčiamos kito žmogaus vardu. Žmogus patvirtinęs tapatybę prisiima atsakomybę už siuntos turinį. 

Paspauskite mygtuką Patvirtinti tapatybę, tuomet būsite nukreipti į mokėjimo būdo pasirinkimo puslapį, tapatybės patvirtinimui.

Tapatybės patvirtinimui būtinai nurodykite savo tikrąjį vardą ir pavardę. Vardas ir pavardė bus lyginami su banko pateiktais duomenimis. Tik sutapus duomenims tapatybė bus patvirtinta.

Pasirinkę jums patogiausią apmokėjimo būdą, spauskite mygtuką – Apmokėti. Paspaudus, būsite nukreiptį į Jūsų pasirinkto banko apmokėjimo puslapį, sekdami tolesnius banko nurodymus ir instrukcijas užbaikite mokėjimą (kaina 1,00 Eur).

 

3 žingsnis – adreso suteikimas

Patvirtinus tapatybę, dešiniajame paskyros lango kampe pastebėsite atsiradusius ir Jums priskirtus Vokietijos, Ispanijos, Anglijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Nyderlandų ir kitų šalių adresus. Išsirinkus norimą pirkinį, nurodykite šiuos mūsų Vokietijos, Ispanijos, Anglijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Nyderlandų ir kitų šalių sandėlio adresus. Labai svarbu nurodyti adreso duomenis tiksliai tokius kokius Jums suteikiame, ypač siuntos gavėjo vardą ir pavardę bei kliento numerį (ID), kuris yra unikalus Jūsų paskyros numeris, pagal kurį mes identifikuosime Jūsų siuntą ir priskirsime ją Jūsų paskyrai. Apie tai Jūs būsite informuoti elektroniniu paštu. Sulaukus Jūsų pirkinio, jis bus parvežtas į Lietuvą ir įteiktas jums vienu iš Jūsų pasirinktų pristatymo būdų.

 

4 žingsnis – apmokėjimas ir pristatymas

Siuntai atvykus į Lietuvą, Jūsų paskyroje siuntos statusas bus pakeistas į – Siunta skirstymo centre (Kaunas, Lietuva). Pasirinkti pristatymo bei apmokėjimo būdus ir apmokėti už suteiktas paslaugas galite nuo to momento, kai siuntos atvyksta į užsienio sandėlį.

Pasirinkus apmokėjimą per banką arba elektroninę bankininkystę, būsite nukreipti į puslapį kuriame sekdami instrukcijas apmokėsite už suteiktas paslaugas.  Apie sėkmingą apmokėjimą būsite informuoti elektroniniu paštu.

Siuntų pristatymui turėtumėte pasirinkti vieną iš siūlomų pristatymo būdų: Omniva paštomatai, DPD siuntų atsiėmimo taškai arba DPD kurjeris. Taip pat savo pirkinius galite atsiimti ir mūsų siuntų atsiėmimo skyriuose Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje. (Vilniuje ir Klaipėdoje siuntas iki 30 kg svorio).

Sulaukę apmokėjimo, nedelsiant išsiųsime Jūsų pirkinius. Apie išsiųstus pirkinius Jūs būsite informuoti elektroniniu paštu taip pat Jūsų paskyroje pirkinio statusas bus pakeistas į – Siunta išsiųsta.