1. Bendrųjų sąlygų taikymas
1.1 Šios Bendrosios UAB „Pigu perku group“ paslaugų teikimo sąlygos (toliau - Bendrosios sąlygos) taikomos visiems interneto svetainėje www.pirkeu.lt pateiktiems užsakymams ir bet kokia forma sudarytoms sutartims tarp „Pigu perku group“, juridinio asmens kodas 303006666, adresas Europos pr. 96 Kaunas (toliau – Bendrovė arba Paslaugų teikėjas) ir trečiųjų asmenų (toliau – Klientai).
2. Paslaugų užsakymas
2.1 Teikdami užsakymą interneto svetainėje www.pirkeu.lt, Jūs turite susipažinti su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir patvirtinti sutikimą su Jomis.
2.2. Interneto svetainėje www.pirkeu.lt galite užsakyti šias paslaugas:
2.2.1. Siuntų gabenimo paslauga;
2.2.2. Tarpininkavimo įsigyjant prekes paslauga;
2.2.3. Siuntų grąžinimo paslauga.
2.3. Jūs galite pateikti užsakymą užpildydami užsakymo formą interneto svetainėje www.pirkeu.lt arba besikreipdami į Paslaugų teikėją el. paštu.
2.4. Užsakant paslaugas internetu, sutartis laikoma sudaryta ir įsigaliojusia nuo to momento, kai pirkėjas užsiregistruoja ir pažymi varnele, kad sutinka su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis. Užsakymo metu pateikti duomenys yra saugomi Bendrovės duomenų bazėje.
2.5. Pirkėjas patvirtindamas tapatybę, nuo to momento, sutinka, kad UAB Pigu Perku Group tvarkys asmens duomenis pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2016/679. UAB Pigu Perku Group veikia, kaip duomenų tvarkytojas, savo kliento, veikiančio kaip duomenų valdytojas vardu. Tvarkydami Jūsų asmens duomenis, mes laikomės 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – „Reglamentas“), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – „ADTAĮ“), Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (toliau – „ERĮ“) ir kitų tiesiogiai taikomų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, nuostatų, taip pat duomenų apsaugos priežiūros institucijų (Lietuvoje – Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos) nurodymų.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas registracijos metu privalo pateikti teisingą jį identifikuojančią informaciją Bendrovei.
3.2. Užsakymo langelyje Pirkėjas pažymėjęs „sutinku su svetainės taisyklėmis“ ir paspaudęs mygtuką „registruotis“ patvirtina, kad su šiomis Bendrosiomis sąlygomis susipažino, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti Bendrovei gabenti lengvai dūžtančių, greitai gendančių ir (ar) neatsparių temperatūrų svyravimui prekių. Jeigu Pirkėjas vis dėlto parduoda tokias prekes, tokiu atveju Paslaugų teikėjas nelaikomas atsakingu dėl tokių siuntų apgadinimo, jeigu prekės pristatytos su nepažeista pakuote.
3.4. Pirkėjas patvirtina ir garantuoja, kad nesiųs prekių, kurios draudžiamos gabenti pagal Lietuvos Respublikos įstatomus, taip pat akcizinių prekių, draudžiamų prekių, kurių apyvarta uždrausta ar apribota, kurias draudžiama išvežti iš Vokietijos, Ispanijos, Lenkijos, JK, Prancūzijos, Italijos, Latvijos, Nyderlandų, Čekijos, Pietų Korėjos, Kinijos ir Japonijos pagal Vokietijos, Ispanijos, Lenkijos, JK, Prancūzijos, Italijos, Latvijos, Nyderlandų, Čekijos, Pietų Korėjos, Kinijos ir Japonijos pagal galiojančius vietos įstatymus:
3.5. Pirkėjas patvirtina ir garantuoja, kad prekės, kurios siunčiamos į Lietuvą yra visiškai apmokėtos. Prie siuntos turi būti pateikiamas pirkimo pardavimo kvitas ar sąskaita faktūra. Pažeidus įsipareigojimą, pirkėjas turi atlyginti nuostolius Bendrovei.
3.6. Neatsiimtos arba dėl neteisingų duomenų, duomenų trūkumo neidentifikuotos siuntos saugomos ne ilgiau kaip 2 mėnesius nuo skaičiuojant nuo tos dienos, kai siunta pasiekia skirstymo centrą. Pasibaigus šiam terminui, siunta laikoma gavėjo apleistu turtu, kurio paslaugos teikėjas neprivalo saugoti.
3.6.1. Paslaugos teikėjas, be atskiro pranešimo, turi teisę tokią siuntą utilizuoti ar realizuoti.
3.6.2. Nuo utilizavimo ar realizavimo momento siuntos nuosavybė pereina paslaugos teikėjui, o gavėjas netenka bet kokių teisių į siuntą.
3.7. Pirkėjas įsipareigoja siuntas atsiimti ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo atvykimo į Lietuvą, t.y. pasikeitus siuntos statusui – Siunta skirstymo centre (Lietuva). Siuntos neatsiėmus per 20 kalendorinių dienų nuo siuntos atvyko į Lietuvą dienos, už kiekvieną papildomą saugojimo dieną taikomas 1 Eur mokestis. Šis mokestis skaičiuojamas atskirai kiekvienai pirkėjo siuntai.
3.8. Pirkėjas patvirtindamas tapatybę sutinka gauti informacinio tipo elektroninius laiškus apie siuntos statuso pasikeitimus, svarbią informaciją apie pasikeitimus. Informacija siunčiama iki jūsų pateikto atsisakymo gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus.
3.9. Pirkėjas privalo apmokėti visas išlaidas (siuntos vertė, siuntimo išlaidos ir t.t.) susijusias su siunta iki siuntos pristatymo į UAB Pigu Perku Group sandėlius užsienyje. Siuntos, kurių išlaidos pristatymo į užsienio sandėlį metu yra neapmokėtos arba nepilnai apmokėtos, nebus priimamos ir klientas pretenzijų dėl tokių siuntų pateikti negalės. Visos siuntos privalo būti apmokėtos iki pristatymo į UAB Pigu Perku Group užsienio sandėlius.
3.10. Jei siunta yra nestandartinių matmenų prieš siuntos pristatymą turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimų. Jei siuntos ilgio išmatavimai yra didesni nei 220 cm reikėtų kreiptis asmeniškai į mūsų klientų aptarnavimą.
3.11. Atsiėmimo momentu gavėjas privalo atsiimti siuntą ar krovinį kartu su visa pristatymo metu naudota pakuote, įskaitant, bet neapsiribojant, padėklu, tara ir (ar) kitomis pakavimo priemonėmis, su kuriomis siunta buvo pristatyta ir paruošta atsiėmimui.
3.12. Renkantis pristatymą per mūsų partnerių tarnybas (SmartPosti, Omniva), siuntos pristatymo metu Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas kartu su transporto įmonės atstovu privalo patikrinti siuntos išorinę būklę pristatymo metu. Priėmus prekę be pretenzijų, bus laikoma, kad prekių būklė buvo tinkama pristatymo momentu.
3.13. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui). Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
3.14. Pasirinkę pristatymą į mūsų partnerių (SmartPosti/Omniva) paštomatus siuntą privalote patikrinti prie paštomato, siuntos atsiėmimo metu. Jeigu pastebėjote, jog siunta yra pažeista, nedelsiant kreipkitės į Bendrovę. Susisiekus su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, jums bus suteikta visa reikalinga informacija, norint pateikti pretenziją kurjerių tarnybai.
3.15. Jeigu gavėjas atsiėmimo momentu palieka padėklą, tarą ar kitas pakavimo priemones ir jų neatsiima iki pirkeu.lt atsiėmimo punkto darbo dienos pabaigos, paslaugos teikėjas turi teisę tokius daiktus utilizuoti. Už atliktą utilizavimo paslaugą gavėjui gali būti išrašyta 20 eurų suma.
4. Paslaugų teikėjo teisės ir pareigos
4.1. Siuntos yra užregistruojamos per 24 valandas nuo siuntos pristatymo momento.
4.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja priimti Pirkėjo prekes iš Vokietijos, Ispanijos, Lenkijos, JK, Prancūzijos, Italijos, Latvijos, Nyderlandų, Čekijos, Pietų Korėjos, Kinijos ir Japonijos ir pristatyti jas į Lietuvą ir sudaryti galimybę Pirkėjui atsiimti prekes užsakyme nurodytu būdu.
4.3. Paslaugų teikėjas įsipareigoja užtikrinti jam patikėtos Pirkėjo informacijos konfidencialumą ir neperduoti jos kietiems asmenims be Pirkėjo sutikimo, išskyrus įstatymo numatytus atvejus.
4.4. Paslaugų teikėjas neatsako, jeigu Prekės nėra perduodamos Paslaugų teikėjui, arba jeigu yra perduodamos prekės su pažeista pakuote (sugadintos ar pažeistos prekės). Tokiu atveju Paslaugų teikėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes ir informuoja apie tai Pirkėją.
4.5. Paslaugų teikėjui kilus įtarimui dėl siuntos turinio, pasiliekame teisę siuntas patikrinti, arba esant didelio tūrio pakuotei, jas perpakuoti.
4.6. Jei siuntoje yra draudžiamų siųsti daiktų, Paslaugų teikėjas tokią siuntą grąžina siuntėjui arba informuoja kompetentingą instituciją įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka.
4.7. Paslaugų teikėjas neatsako už siuntų nepristatymą, jeigu nurodytas neteisingas adresas, gavėjas atsisako priimti pašto siuntą. Tokiu atveju siunta yra saugome šios Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka ir terminais.
4.8. Paslaugų teikėjas atsisako priimti siuntas iš trečiųjų šalių į Europos sandėlius. Trečiųjų šalių sandėliuose priimame siuntas tik tos trečiosios šalies.
4.9. Paslaugų teikėjas neatsako už per klaidą priimtas siuntas su šiame skyriuje nurodyto turinio daiktais. Paslaugų teikėjas turi teisę bet kurioje stadijoje nustatyta tvarka sustabdyti vežimą ir patikrinti pakuotės turinį, surašant komisijos aktą, jeigu turi įtarimą, kad siuntoje yra uždrausti vežti daiktai, kurie gali kelti pavojų žmonių sveikatai ar kitoms siuntoms, draudžiami vežti kitų valstybių teritorija. Kilus įtarimui, jog pirkėjas gali pažeisti Lietuvos Respublikos, Lenkijos Respublikos, Jungtinės karalystės, Vokietijos Federacinės Respublikos, Ispanijos Respublikos, Prancūzijos Respublikos, Italijos Respublikos, Latvijos Respublikos, Nyderlandų Federacinės Valstybės, Čekijos Respublikos, Pietų Korėjos, Kinijos arba Japonijos įstatymus Paslaugų teikėjas gali atsisakyti priimti siuntas, o jei buvo priimtos grąžinti pardavėjui. Tokiu atveju Paslaugų teikėjas imasi visų būtinų saugumo priemonių. Pirkėjas turi pareigą atlyginti visas dėl to Paslaugų teikėjo patirtas išlaidas ir nuostolius.
4.10. Paslaugų teikėjas paruošia užsakymą atsiėmimui/išsiuntimui tik tuomet, kai visos jame esančios siuntos yra gautos į siuntų skirstymo centrą.
4.11. Paslaugų teikėjo atsakomybė prasideda tik nuo to momento, kai Paslaugų teikėjo atstovas priimta siuntą užsienio sandėlyje. Jei siunta buvo netinkamai supakuota ir transportavimo metu pažeista, dėl netinkamo pakavimo, Bendrovė nėra atsakingi už žalos atlyginimą klientui, net jei siunta buvo priimta.
4.12. Pasikeitus Bendrovės sandėlio adresui ar sandėliui užsidarius, siuntos, kurios bus pristatytos į sandėlį po nurodyto termino, nebus laikoma Bendrovės atsakomybe.
4.13. Bendrovė įsipareigoja gautas siuntas Europos sąjungos šalyje, artimiausiu numatytu siuntų išvežimo laiku, išvežti į Lietuvą, nepriklausomai nuo to ar klientas jau apmokėjo už transportavimo paslaugą, kadangi siuntos užsienio šalyje nėra sandėliuojamos.
4.14. Siuntos iš Kinijos ir Japonijos nesiunčiamos kol nėra gautas apmokėjimas už siuntą.
4.15. Siuntos yra saugomos nemokamai 20 kalendorinių dienų, nuo tos dienos, kai jos pasiekia skirstymo centrą. Pasibaigus nemokamo saugojimo terminui, yra skaičiuojamas siuntų saugojimo mokestis: 1 diena 1 Eur.
4.16. Pirkeu.lt pasilieka teisę savo nuožiūra apriboti, sustabdyti ar nutraukti vartotojo prieigą prie Paslaugų, jei nustatoma, kad vartotojas naudojasi Paslaugomis pažeisdamas Pirkeu.lt taisykles, teisės aktų reikalavimus arba kitaip kenkia platformos veiklai, saugumui ar kitiems vartotojams.
5. Prekių pakuotė
5.1. Siuntos į mūsų sandėlius privalo pasiekti tinkamai supakuotos ir nepažeistos (be defektų), nes kitu atveju Bendrovė neprisiima atsakomybės už transportavimo metu apgadintas siuntas bei nekompensuoja patirtų nuostolių.
5.2. Visos siuntos privalo turėti išorinį įpakavimą, pritaikytą pagal pakuotės turinio specifines savybes ir tinkamą siuntos gabenimui kelių transportu. Tinkamas siuntos įpakavimas yra toks, kai nepažeidus pakuotės neįmanoma pasiekti bei sugadinti viduje esančios prekės. Pakuotė turi apsaugoti turinį taip, kad jis nebūtų pažeidžiamas dėl spaudimo, transportavimo kartu su kitomis siuntomis bei tolimesnio administravimo. Taip pat pakuotė privalo užtikrinti, jog nebus keliamas pavojus žmonėms, kitoms siuntoms, įrenginiams, transportui ir pan.
5.3. Netinkamai supakuotos siuntos gali būti nepriimtos arba joms gali būti taikomas papildomas pakavimo mokestis.
5.4. Siuntos įpakavimo reikalavimai:
Plačiau apie tai - TINKAMAS PAKAVIMAS.
5.5. Jei siunta buvo netinkamai supakuota ir transportavimo metu pažeista dėl netinkamo pakavimo, Bendrovė nėra atsakinga už žalos atlyginimą klientui, net jei siunta buvo priimta.
5.6. Draudimas taikomas tik tinkamai supakuotai siuntai.
5.7. Už tinkamą siuntos pakavimą bei paruošimą išsiuntimui yra atsakingas pardavėjas. Jei siuntos turinys yra pažeistas dėl to, kad siuntai tinkamo pakavimo pardavėjas neužtikrino - atsakomybė negali būti keliama Bendrovei. Tokiu atveju Pirkėjas privalo kreiptis į pardavėją dėl patirtų nuostolių.
5.8. Rekomenduojama, kad krovinys, kurio svoris viršija 30 kg, būtų supakuotas ant padėklo ar į tokią tarą, kuri leistų krovimo darbams naudoti įprastą mechanizuotą krovimo techniką (elektrokrautuvą ar hidraulinį rankinį keltuvą) ir taip padėtų išvengti bet kokių apgadinimų.
5.8.1. Kroviniai, kurie atvyksta ant paletės ar kitokios taros, yra sveriami, išmatuojami bei gabenami tokios komplektacijos, kokios buvo gauti. Kroviniai nuo padėklo ar kitokios taros nenuimami ir neardomi.
6. Mokėjimo tvarka
6.1. Visi mokėjimai, priklausomai nuo Jūsų pasirinkto mokėjimo būdo, yra atliekami pavedimu į interneto svetainėje nurodytą Bendrovės arba Bendrovės įgalioto trečiojo asmens NEO Finance, AB, teikiančio mokėjimo paslaugas, banko sąskaitą.
6.2. Bendrovė sąskaitų už transportavimo paslaugas nekoreguoja. Atkreipiame dėmesį, kad būtina pasirinkti sąskaitos gavėjo duomenis prieš atliekant mokėjimą.
6.3. Bendrovė periodiškai klientams suteikia galimybę pasinaudoti nuolaidų kodais, kuriuos galima įvesti užsakymo metu internetinėje svetainėje arba specialiomis kainomis. Svarbu pažymėti, kad nuolaidų kodai ir/arba specialios kainos negali būti taikomos su kitomis akcijomis ar nuolaidomis. Nuolaidų kodai negali būti sumuojami su kitais taikomais pasiūlymais.
7. Atsakomybė
7.1. Bendrovės atsakomybė už siuntų gabenimą ir grąžinimą yra ribojama pagal Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvenciją (CMR konvencija).
7.2. Bendrovės atsakomybė už tarpininkavimo paslaugą yra ribojama tiesioginiais nuostoliais, tačiau bendra atsakomybė negali viršyti paslaugų kainos už šią paslaugą.
7.3. Bendrovė yra apdraudusi vežėjo civilinę atsakomybę „If P&C Insurance AS filialas" pagal Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvenciją (CMR konvencija), kuri yra ribota. Vežėjo atsakomybė pagal CMR konvenciją yra ribojama 8,33 SDR už kiekvieną siuntos kilogramą dydžiu, kas sudaro apie 10 eurų už 1 kilogramą.
7.4. Jeigu Jūsų siuntos vertė yra didesnė nei nurodyta 7.1 p., Bendrovė rekomenduoja Jums apdrausti siuntą prekių draudimu (papildomas draudimas). Apdraudus siuntą papildomus draudimu, draudimas atlygins Jums visą prekės vertę siuntos praradimo ar sugadinimo atveju.
7.5. Jeigu Jūs atsisakote drausti siuntas papildomu draudimu, laikoma, kad Jūs suprantate ir sutinkate, kad siuntos praradimo ar sugadinimo atveju Bendrovės atsakomybė bus ribojama 8,33 SDR už kiekvieną siuntos kilogramą dydžiu, kas sudaro apie 10 eurų už 1 kilogramą.
7.6. Draudimo suma negali viršyti tikrojo pirkinio vertės. Už apgaulingą didesnės siuntos vertės, nei yra iš tikrųjų, nurodymą ar klastojimą siuntėjas gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn.
7.7. Jei siunta atsiimama atsiėmimo punkte, siunta turi būti apžiūrėta atsiėmimo metu. Kitu atveju, siuntos draudimas gali būti netaikomas.
7.8. Draudimas galioja transportavimui iki skirstymo centro. Jei užsisakomas pristatymas per kurjerį ar paštomatą, draudimo atsakomybę perima trečioji šalis atliekanti pristatymą.
8. Siuntų deklaracijos iš trečiųjų šalių
8.1. Visoms siuntoms taikomas 21 % PVM importo mokestis, kuris apskaičiuojamas nuo bendros siuntos vertės, įskaitant visus su ja susijusius kaštus bei kiti papildomi mokesčiai, kurie aprašomi pirkeu.lt svetainėje: Papildomos paslaugos.
8.2. Klientas privalo pateikti dokumentą deklaravimui savo pirkeu.lt paskyroje per 24 val. nuo siuntos įvedimo į sistemą. Tokiame dokumente turi būti matoma: siuntėjo/pardavėjo informacija;sąskaitos/pirkimo data; sąskaitos/pirkimo užsakymo numeris; galutinė suma ir valiuta. Jei deklaravimo dokumentai nepateikiami ilgiau nei 5 d. d., yra taikomas sandėliavimo mokestis 2 EUR. už kiekvieną papildomą siuntos saugojimo dieną. Nepateikus informacijos arba pateikus nepilną/netikslią informaciją, siuntos per 20 dienų nuo siuntos įvedimo į sistemą, bus sunaikintos. Jei siuntos buvo sunaikintos praėjus 20 dienų terminui, pretenzijos nepriimamos ir jokie patirti nuostoliai nekompensuojami.
8.3. Prekių, kurių dėl akcizo ar specialių transportavimo poreikių Bendrovė negali transportuoti į Lietuvą, pvz.: alkoholis, parfumerijos gaminiai, gali būti grąžintos pardavėjui arba klientas siuntą gali nukreipti į norimą atsiėmimo tašką trečiosios šalies viduje. Administravimo įkainis 20 eurų, jei klientas atsiunčia etiketę su užsakytu kurjerio atvykimu. Jeigu siuntos lipduku rūpinasi UAB “Pigu Perku Group”, klientas turi sumokėti ir išsiuntimo išlaidas.
8. 4. Pirkėjas sutikdamas su taisyklėmis įsipareigoja, jog nesiųs:
8.5. Jeigu informacija deklaracijoje yra pateikta klaidingai ir kylą įtarimų dėl duomenų tikslumo, taip pat jei vartotojas užsako siuntos pervežimą pažeisdamas pirkeu.lt taisyles, bet kuriuo metu galimas siuntos sustabdymas, patikrinimas ir/ar utilizavimas. Dėl papildomo saugojimo, tikrinimo ir/ar kt. su siunta susijusių veiksmų, gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
8.6. Siuntos iš trečiųjų šalių į Lietuvą gali būti siunčiamos tik tuo atveju, jei jų deklaracijos dokumentai yra patvirtinti ne vėliau kaip 24 val. iki numatytos siuntų išvežimo datos. Jei deklaracijos dokumentai patvirtinti vėliau - siuntos išvyks su kitu, artimiausiu numatytu išvežimu.
8.7. Naudodamiesi pirkeu.lt adresu siuntų pristatymui trečiosiose šalyse, klientai patvirtina ir sutinka, kad pirkeu.lt organizuoja jų siuntų pargabenimą bei deklaravimo paslaugas Lietuvos muitinei. Tokiu būdu pripažįstama, kad tik pirkeu.lt turi teisę atlikti tokių siuntų deklaravimą Lietuvos muitinei, o klientams ar tretiesiems asmenims nėra suteikta teisė vykdyti tokias procedūras savarankiškai. Bendrinės formos deklaracijos nėra viešai prieinamos ir nėra pateikiamos.
9. Siuntų atsiėmimas ir pristatymas
9.1. Pirkėjas gali pasirinkti atsiimti užsakymą Vilniaus arba Kauno atsiėmimo punkte, taip pat gali pasirinkti siuntų pristatymo paslaugą per Omniva, SmartPosti kurjerių tarnybą į namus arba paštomatus.
9.2. Užsakymas įprastai paruošiamas atsiėmimui per 1 d. d. nuo to momento, kai visos užsakyme esančios siuntos, pasiekia skirstymo centrą.
9.3. Kurjerių tarnyba siuntas į namus bei paštomatus pristato per 1-3 d. d. nuo užsakymo perdavimo dienos.
9.4. Pasirinkus užsakymo pristatymo paslaugą per kurjerių tarnybą į namus arba paštomatus yra taikomi įkainiai, nurodomi skiltyje Kainos.
9.5. Pasirinkus užsakymo atsiėmimą Vilniaus arba Kauno atsiėmimo punkte yra taikomas apdorojimo mokestis 0,49 EUR. Šis mokestis taikomas bendram užsakymui, nepriklausomai nuo to, kiek jame yra siuntų.
9.6. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui). Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
9.7. Renkantis pristatymą per mūsų partnerių tarnybas (SmartPosti, Omniva), siuntos pristatymo metu Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas kartu su transporto įmonės atstovu privalo patikrinti siuntos išorinę būklę pristatymo metu. Priėmus prekę be pretenzijų, bus laikoma, kad prekių būklė buvo tinkama pristatymo momentu.
9.8. Renkantis užsakymo atsiėmimą Vilniaus arba Kauno atsiėmimo punkte, siuntos išorinę bei vidinę būklę būtina patikrinti atsiėmimo momentu, kitu atveju laikoma, kad siunta buvo perduota nepriekaištingos būklės, o taip pat neįmanoma nustatyti, ar vėliau pastebėti pažeidimai egzistavo siuntos atsiėmimo metu, ar atsirado vėliau.
10. Tarpininkavimo įsigyjant prekes paslauga
10.1. Bendrovė veikia kaip tarpininkas tarp prekės pardavėjo ir pirkėjo (Jūsų), todėl Bendrovė nėra prekių pardavėjas ir neatsako už prekės gabenimą iki Bendrovės sandėlio užsienio šalyse, prekės kokybę, įpakavimą ir už kitus su Bendrovės teikiamomis paslaugomis nesusijusius dalykus. Kilus nesklandumams tarp pirkėjo ir pardavėjo, Bendrovė, laiku gavusi pranešimą iš pirkėjo dėl kilusių problemų, gali pasiūlyti tik komunikacinio pobūdžio pagalbą. Esant poreikiui Bendrovė gali atsiųsti visus reikalingus apmokėjimo patvirtinimus.
10.2. Kiekvienos parduodamos prekės savybės nurodomos užsienio elektroninės parduotuvės prekės pardavėjo, prie kiekvienos prekės aprašymo. Bendrovė neatsako už tai, kad užsienio elektroninėse parduotuvėse esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ar spalvos.
10.3. Užsienio elektroninių parduotuvių pardavėjai, pagal savo šalies teisės aktus, tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią įsigytų daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos yra nurodomos prekių aprašymuose.
10.4. Detalesnė informacija, susijusi su prekių garantinėmis sąlygomis, pateikiama užsienio elektroninių parduotuvių aprašymuose.
10.5. Bendrovė veikia kaip atsiskleidęs tarpininkas (PVM įstatymo 2 str. 6 dalis), todėl gali išrašyti sąskaitas tik už tarpininkavimo paslaugas (PVM įstatymo 16 str. 1 dalis). Plačiau apie tai galite perskaityti Valstybinės mokesčių inspekcijos internetinėje svetainėje.
10.6. Bendrovė gali išrašyti sąskaitas tik tarpininkavimo sumai, t.y. skirtumui tarp Jūsų sumokėtos sumos Bendrovei ir originalios prekių su pristatymu iki Bendrovės sandėlių užsienio šalyse sumos. Sąskaitų už Jūsų įsigytas prekes Bendrovė neišrašo, kadangi jų neparduoda, o tik tarpininkauja užsakant prekes iš užsienio elektroninių parduotuvių. Bendrovė, kliento pageidavimu, gali pardavėjo prašyti, kad pardavėjas išrašytų sąskaitą faktūrą kliento nurodytais rekvizitais ir pateiktų kitus prekių pirkimo dokumentus. Atkreipiame dėmesį, kad sąskaita už prekę išrašoma tik fiziniams asmenims, užsakymą pateikusio asmens vardu.
10.7. Bendrovė veikia kaip tarpininkas tarp pirkėjo bei pardavėjo ir teikia prekių nupirkimo paslaugas, tad ir sąskaitą suformuojame tik už nupirkimo paslaugą. Sąskaitą faktūrą už jūsų įsigytą prekę, jums suformuoja ją parduodanti užsienio parduotuvė. Sąskaitų už Jūsų įsigytas prekes Bendrovė nekoreguoja.
10.8. Prekių nupirkimo paslaugos kaina priklauso nuo prekės vertės (jei pardavėjo pristatymas iki Bendrovės sandėlio užsienyje yra mokamas, jis yra pridedamas prie prekės sumos).
10.9. Bendrovė teikia siuntų paėmimo paslaugą iš INPOST paštomato Bakałarzewska 90, Suwałki, 16-400. Paštomato pavadinimas - Moya Paczkomat SUW06N. Siuntos paėmimo kaina - 3 EUR. Informaciją su siuntos paėmimo duomenimis (siuntos sekimo kodas, PIN kodas, nurodytas tel. nr., adresas) gavėjas turi pateikti el. paštu [email protected]. Siuntos paėmimas vykdomas sekančią darbo dieną, po reikalingos informacijos perdavimo el. paštu. Siuntos paimamos ir tuo atveju, jei gavėjas užsakė siuntos pristatymą naudodamas pirkeu.lt duomenis.
10.10. Naudojant Bendrovės suteiktus užsienio sandėlio duomenis (adresą, telefono numerį ir/ar kt.), klientas sutinka, kad Bendrovė administruos šios siuntos priėmimą, apdorojimą ir pervežimą į Lietuvą.
Tuo atveju, kai siunta pristatoma į užsienio paštomatą, nurodžius Bendrovės kontaktinius duomenis, laikoma, kad siuntos gavėju yra Bendrovė. Bendrovė įgyja teisę priimti, paimti ir tvarkyti siuntą, o klientui taikomos visos šių Taisyklių nuostatos dėl siuntos pervežimo.
11. Prekių grąžinimas
11.1. Bendrovė teikia siuntų grąžinimo paslaugą šiose šalyse: Vokietijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje, Nyderlanduose ir Čekijoje. Siuntų grąžinimo paslauga neteikiama trečiosiose šalyse: Japonijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kinijoje, Pietų Korėjoje ir Jungtinėje Karalystėje.
11.2. Jei pristatyta prekė buvo pažeista, neatitiko aprašymo ar kt., dėl prekės pardavėjo kaltės (pvz., netinkamo pakavimo) ir pardavėjas sutinka atlyginti patirtus nuostolius, mokestis už Bendrovės suteiktą Prekių nupirkimo ir/ar pristatymo paslaugą nėra grąžinamas.
11.3. Siuntos grąžinimas galimas tik po to, kai siunta pasiekia skirstymo centrą, o gavėjas apmoka pristatymo išlaidas, tuo atveju, jei siuntą grąžinti nori dar iki siuntos atsiėmimo/pristatymo Lietuvoje. Siuntos nėra ir negali būti grąžinamos užsienio sandėliuose, siuntos ruošiamos grąžinimui tik skirstymo centre, Lietuvoje.
11.4. Grąžinamos siuntos yra išsiunčiamos tik po to, kai Pirkėjas apmoka siuntos grąžinimo paslaugos mokestį. Kaip paruošti grąžinamą siuntą: Prekių grąžinimas.
12. Pinigų grąžinimas
12.1. Bendrovės tarpininkavimo paslaugos įsigyjant prekes grąžinimo sąlygos.
12.1.1. Jei nupirkimas negalimas dėl Bendrovės kaltės, Pirkėjui grąžinama 100% nupirkimo mokesčio.
12.1.2. Jei prekės nupirkimas negalimas dėl užsienio el. parduotuvės kaltės:
12.1.3. Jei nupirkimas atšaukiamas dėl Pirkėjo kaltės:
12.1.4. Negalint įvykdyti Prekių nupirkimo paslaugos, Pirkėjo sumokėtų pinigų už prekes grąžinimas įvykdomas per 7 d.d. nuo prašymo gavimo. Jei gražinamas nupirkimo paslaugos mokestis, grąžinimas įvykdomas per 7 d.d. nuo prašymo gavimo.
13. Atsiskaitymas e-wallet
13.1 Vartotojas, prisijungęs prie savo Pirkeu.lt paskyros, gali papildyti e-wallet nustatytomis sumomis nuo 25 iki 500 EUR.
13.2 Vartotojas, papildęs e-wallet pasirinkta suma, gauna 5% dovanų nuo papildytos sumos. Pavyzdžiui, jei vartotojas papildys e-wallet 100 eurų, iš viso jis turės ir galės panaudoti 105 eurus.
13.3 Vartotojas, naudodamas e-wallet lėšas, gali padengti pilną krepšelio sumą.
13.4 Papildžius e-wallet ir gavus papildomus 5%, jie turi būti panaudoti per 12 mėnesių, o praėjus šiam terminui yra anuliuojami.
13.5 Lėšos, kurias įnešė vartotojas, gali būti grąžintos vartotojui bet kuriuo metu, gavus vartotojo prašymą.
13.6 Papildomi 5% nėra grąžinami ar keičiami į pinigus.
13.7 Lėšų grąžinimo atveju, yra taikomas administracinis fiksuoto dydžio mokestis - 10.00 EUR.
13.8 E-wallet balanso panaudojimas negalimas, kai e-wallet balansas yra nepakankamas užsakymo sumai. Tokiu atveju, reikia papildyti e-wallet arba rinktis alternatyvų apmokėjimo būdą.
14. Pretenzijų pateikimas
14.1. Visus pranešimus ir pretenzijas dėl Bendrovės paslaugų prašome siųsti el. paštu: [email protected].
14.2. Prie laiško būtina pridėti pretenzijoje nurodytas aplinkybes pagrindžiančius dokumentus, o taip pat ir dokumentą, kuris nurodo žalos dydį bei dokumentą, kuriame nurodoma, kas užsienio šalyje priėmė siuntą ir pasirašė už siuntos priėmimą. Pretenzijas gali pateikti tik paslaugas užsakęs asmuo arba tinkamai įgaliotas atstovas.
14.3. Klientų pretenzijos nagrinėjamos 30 kalendorinių dienų.