D.U.K.

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kodėl reikia patvirtinti tapatybę?

Tapatybės patvirtinimo sistema leidžia užtikrinti saugumą, nuo asmenų siekiančių pasipelnyti apgaulės būdu. Žmogus patvirtinęs tapatybę prisiima atsakomybę už siuntos turinį.

Kokį siuntimo būdą turėčiau nurodyti internetinėje parduotuvėje, kad siuntą pristatytų į Jūsų sandėlį?

Siuntą į mūsų sandėlį tiesiogiai turėtų pristatyti kurjeris, kiti pristatymo būdai nėra galimi. Jei siunta bus pristatyta į paštomatą ar atsiėmimo punktą – siuntos paimti negalėsime. 

Noriu užsisakyti prekę iš trečiųjų šalių ar galima?

Mūsų taisyklės draudžia siųstis siuntas iš trečiųjų šalių.

Kiek laiko galiu laikyti siuntinius Jūsų sandėlyje?

Siuntas mūsų sandėlyje galite laikyti iki 30 dienų. 

Ar mano siuntinį gali atsiimti kitas žmogus?

Taip, žinoma! Atsiimantis asmuo turėtų žinoti užsakymo numerį ir atsiėmimo punkte siuntą atiduos.

Kodėl PirkEU?
  • Teikiame siuntų grąžinimo paslaugą į Vokietijos ir Anglijos sandėlius;
  • Galimybė apsipirkti skirtinguose Vokietijos, Anglijos, Lenkijos, Prancūzijos ir Italijos parduotuvėse;
  • Galimybė apjungti siuntinius ir skirtingų internetinių parduotuvių ir mokėti kaip už vieną siuntinį;
  • Greitas pristatymas gavus siuntinį iš užsienio sandėlio.
Apmokėjau užsakymą, tačiau mano paskyroje rodo, kad užsakymas nėra apmokėtas, kodėl?

Jei sistemoje rodo, kad užsakymas nėra apmokėtas į mūsų bendrąjį paštą info@pirkeu.lt atsiųskite apmokėjimo išrašą ir rankiniu būdu patvirtinsime apmokėjimą. 

Ar vežate didelius pirkinius/krovinius?

Taip vežame įvairių gabaritų krovinius.

Kur rasti Vokietijos, Lenkijos, Anglijos, Prancūzijos ir Italijos sandėlio adresą?

Vokietijos, Lenkijos, Anglijos, Prancūzijos ir Italijos sandėlių adresai suteikiami tapatybę patvirtinusiems klientams. Juos galite rasite prisiregistravę sistemoje, skiltyje „paskyra“.

Ar būtina atsispausdinti išankstinio mokėjimo sąskaitą, prieš atvykstant atsiimti pirkinių?

Ne, spausdinti nėra būtina, sąskaitą atspausdinsime sandėlyje.

Kaip keičiasi pirkinio būsena? Kaip galiu jį sekti?

Vos tik gavę Jūsų pirkinius Vokietijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Italijoje ar Anglijoje, suvesime juos į sistemą, tuomet gausite automatinį sistemos pranešimą kad Jūsų vardu gautas naujas pirkinys (savo paskyroje, galite matyti: svorį, dydį ir siuntėją) pirkinio statusas bus „Siunta Vokietije“, „Siunta Lenkijoje“ „Siunta Anglijoje“. Kai visi savaitės siuntiniai iškeliaus į Lietuvą, jų būsena bus pakeista į „Siunta keliauja į Lietuvą“. Siuntą gavus Lietuvos sandėlyje gausite pranešimą „Siunta yra skirstymo centre (Lietuva)“. Siuntoms keliaujant į Lietuvą arba jau esant Lietuvoje, jas galėsite pridėti į sąskaitą, pasirinkti pristatymo būdą ir apmokėti. Paruošę siuntą gausite pranešimą, pakeisime jų statusus į „Siunta išsiųsta“.

Kur rasti sąskaitą?

Sąskaita rasite paskyroje, taip pat ji yra atsiunčiama elektroniniu paštu po atlikto apmokėjimo.

Ar galima pirkti iš kitų el.parduotuvių ar tik iš tų, kurios yra nurodytos Jūsų tinklapyje?

Galima pirkti iš visų Vokietijos, Anglijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos ir kitų Europos sąjungos internetinių parduotuvių, kurios siūlo pirkinių pristatymą į Vokietiją ar Angliją.

Ką daryti, jeigu gavau apgadintą prekę?

Jei esate nepatenkintas gauta prekės būkle ir manote, jog tai galėjo atsitikti dėl prasto transportavimo – būtinai susisiekite su mumis ir išskirtinai spręsime kiekvieną atvejį.

Kokiais būdais galėčiau apmokėti už suteiktas paslaugas?

Apmokėti galite elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu.

Ar yra galimybė siųstis didesnį prekių kiekį?

Taip, visada yra galimybė „kaupti“ siuntinius mūsų sandėlyje ir tik surinkus pageidaujamą prekių kiekį juos atsiimti.

Užsisakiau pirkinį, tačiau sistemoje jis dar neįvestas. Kodėl?

Pirmiausia įsitikinkite, kad pardavėjas prekę tikrai išsiuntė ir ji buvo pristatyta mūsų adresu. Kitas variantas, kad prekę mes gavome, tačiau pardavėjas nenurodė Jums priskirto ID arba nurodė jį neteisingai. Tuomet atsiųskite siuntos sekimo nr.  el. paštu info@pirkeu.lt.

Į Vokietijos sandėlį atvyko pirkinys, kurį norėčiau grąžinti pardavėjui. Ar yra tokia galimybė?

Taip, pristatykite siuntą į vieną iš mūsų siuntų atsiėmimo punktų ir mes Jūsų pirkinį grąžinsime pardavėjui/siuntėjui.

Ar galima komplektuoti siuntas iš skirtingų šalių?

Siuntas galima komplektuoti tik iš tos pačios šalies. Komplektuojant siuntas iš tos pačios šalies mokėsite už bendrą siuntų svorį, plius kompletavimo mokestis 0,99 Eur. nuo kiekvienos siuntos.

Lenkijoje užsisakiau prekę ir per klaidą pasirinkau apmokėjimas už prekę pristatymo metu ar gali Jūsų darbuotojas Lenkijoje priimti siuntą ir už ją sumokėti?

Apmokėjimas pristatymo metu nėra galimas. Tokios siuntos į sandėlį nėra priimamos ir siuntos yra grąžinamos pardavėjui.