D.U.K.

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kodėl reikia patvirtinti tapatybę?

Tapatybės patvirtinimo sistema leidžia užtikrinti saugumą, nuo asmenų siekiančių pasipelnyti apgaulės būdu. Žmogus patvirtinęs tapatybę prisiima atsakomybę už siuntos turinį.

Kokį siuntimo būdą turėčiau nurodyti internetinėje parduotuvėje, kad siuntą pristatytų į Jūsų sandėlį?

Siuntą į mūsų sandėlį tiesiogiai turėtų pristatyti kurjeris, kiti pristatymo būdai nėra galimi. Jei siunta bus pristatyta į paštomatą ar atsiėmimo punktą – siuntos paimti negalėsime. Kai kuriose šalyse siūlome papildomą prekių paėmimo paslaugą (informaciją rasite "Paslaugos" skiltyje).

Noriu užsisakyti prekę iš trečiųjų šalių ar galima?

Mūsų taisyklės draudžia siųstis siuntas iš trečiųjų šalių.

Kiek laiko galiu laikyti siuntinius Jūsų sandėlyje?

Nemokamai siuntas mūsų sandėlyje galite laikyti iki 30 dienų (vėliau taikomi papildomi mokesčiai už sandėliavimą). Praėjus 3 mėnesiams po siuntos neatsiėmimo, siunta yra utilizuojama. 

Kurjeris norėjo pristatyti siuntą į jūsų sandėlį, tačiau ji nebuvo priimta. Kodėl?

Sandėlio darbuotojai siuntų nepriima, jei mato, kad siunta pažeista, netinkamai supakuota, atidaryta arba kurjeris prašo sumokėti siuntos pristatymo/muitinės mokestį.
 

Ar mano siuntinį gali atsiimti kitas žmogus?

Taip, žinoma! Atsiimantis asmuo turėtų žinoti užsakymo numerį ir atsiėmimo punkte siuntą atiduos.

Pamiršau pridėti savo PirkEU ID pateikiant užsakymą. Ar mano užsakymas bus priimtas sandėlyje?

Jūsų siunta bus priimta, tačiau ji bus užregistruota kaip „neidentifikuota“ siunta, todėl turėsite susisiekti su PirkEU klientų aptarnavimo skyriumi ir nurodyti siuntos sekimo numerį, kad siuntinys būtų įtrauktas į paskyrą.

Kodėl PirkEU?
  • Teikiame siuntų grąžinimo paslaugą į Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Prancūzijos, Italijos, Nyderlandų, Ispanijos, Portugalijos ir Čekijos sandėlius;
  • Galimybė apsipirkti skirtingose Vokietijos, Ispanijos, Anglijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Nyderlandų ir kitų šalių internetinėse parduotuvėse;
  • Galimybė apjungti siuntinius iš skirtingų internetinių parduotuvių ir mokėti kaip už vieną siuntinį;
  • Greitas pristatymas gavus siuntinį iš užsienio sandėlio.
Apmokėjau užsakymą, tačiau mano paskyroje rodo, kad užsakymas nėra apmokėtas, kodėl?

Jei sistemoje rodo, kad užsakymas nėra apmokėtas į mūsų bendrąjį paštą [email protected] atsiųskite apmokėjimo išrašą ir rankiniu būdu patvirtinsime apmokėjimą. 

Ar galiu apjungti savo siuntas?
Siuntų komplektavimo paslaugos kaina 0.99€. Ši suma skaičiuojama nuo antrosios jūsų siuntos, kiekvienai siuntai. Siuntų komplektavimas nevykdomas tarp ES ir trečiųjų šalių siuntų. Siuntas galima apjungti užsienio šalyje ar pasiekus Lietuvą. Siuntos nėra ir negali būti laikomos užsienio sandėliuose. Visos siuntos išvežamos artimiausiu numatytu išvežimu. Taip pat, jūs turite galimybę 30 dienų siuntų laukti nemokamai. Praėjus šiam laikotarpiui, yra skaičiuojamas sandėliavimo mokestis: 1 diena – 1€. Po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo, užsakymo koregavimas negalimas: prie tokio užsakymo negalima prijungti daugiau siuntų, jo skaidyti ar dar kaip nors kitaip koreguoti.
Ar vežate didelius pirkinius/krovinius?

Taip vežame įvairių gabaritų krovinius.

Kur rasti Vokietijos, Ispanijos, Lenkijos, JK, Prancūzijos, Italijos ir kitų šalių sandėlių adresus?

Vokietijos, Ispanijos, Lenkijos, JK, Prancūzijos, Italijos, Nyderlandų ir kitų šalių sandėlių adresai suteikiami tapatybę patvirtinusiems klientams. Juos galite rasite prisiregistravę sistemoje, skiltyje „paskyra“.

Ar būtina atsispausdinti išankstinio mokėjimo sąskaitą, prieš atvykstant atsiimti pirkinių?

Ne, spausdinti nėra būtina, sąskaitą atspausdinsime sandėlyje.

Kaip keičiasi pirkinio būsena? Kaip galiu jį sekti?

Gavę Jūsų pirkinius Vokietijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Anglijoje, Nyderlanduose ar kitose šalyse, suvesime juos į sistemą, tuomet gausite automatinį sistemos pranešimą, kad Jūsų vardu gautas naujas pirkinys (savo paskyroje, galėsite matyti: svorį, dydį ir siuntėją), o pirkinio statusas bus „Siunta yra Vokietijoje“, „Siunta yra Lenkijoje“, „Siunta yra Anglijoje“ ar kt. Kai siuntinys iškeliaus į Lietuvą, jo būsena bus pakeista į „Siunta keliauja į Lietuvą“. Siuntą gavus Lietuvos sandėlyje gausite pranešimą „Siunta yra skirstymo centre (Lietuva)“. Priklausomai nuo pasirinkto atsiėmimo būdo siuntos statusas gali pasikeisti „Siunta keliauja į Vilnių“, „Siunta keliauja į Klaipėdą“, „Siunta paruošta atsiėmimui“ arba „Siunta yra išsiųsta", jeigu rinkotės DPD/Inpost pristatymą.


Pasirinkti pristatymo būdą, formuoti užsakymą ir jį apmokėti galite nuo siuntos įvedimo į sistemą (gavus pirmą BuyEU pranešimą apie siuntos statusą).

Kur rasti sąskaitą?

Sąskaita rasite paskyroje, taip pat ji yra atsiunčiama elektroniniu paštu po atlikto apmokėjimo.

Ar galima pirkti iš kitų el.parduotuvių ar tik iš tų, kurios yra nurodytos Jūsų tinklapyje?

Galima pirkti iš visų Vokietijos, Ispanijos, JK, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Latvijos, Nyderlandų ir kitų Europos Sąjungos šalių privačių asmenų arba internetinių parduotuvių, kurios siūlo pirkinių pristatymą į Vokietiją, Ispaniją, JK, Lenkiją, Prancūziją, Italiją, Latviją, Nyderlandus, Čekiją, Portugaliją ir Japoniją. Svarbu, kad siuntos būtų pristatomos į mūsų sandėlius.

Ką daryti, jeigu gavau apgadintą prekę?

Atsiimant siuntas vietoje (atsiėmimo taškuose) arba per kurjerį svarbu apžiūrėti siuntos būklę ir ją įvertinti. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Jei esate nepatenkintas gauta prekės būkle ir manote, jog tai galėjo atsitikti dėl prasto transportavimo – būtinai susisiekite su mumis ir individualiai spręsime kiekvieną atvejį.

Kokiais būdais galėčiau apmokėti už suteiktas paslaugas?

Apmokėti galite elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu.

Ar yra galimybė siųstis didesnį prekių kiekį?

Taip, visada yra galimybė „kaupti“ siuntinius mūsų sandėlyje ir tik surinkus pageidaujamą prekių kiekį juos atsiimti.

Užsisakiau pirkinį, tačiau sistemoje jis dar neįvestas. Kodėl?

Pirmiausia įsitikinkite, kad pardavėjas prekę tikrai išsiuntė ir ji buvo pristatyta mūsų adresu. Kitas variantas, kad prekę mes gavome, tačiau pardavėjas nenurodė Jums priskirto ID arba nurodė jį neteisingai. Tuomet atsiųskite siuntos sekimo nr.  el. paštu [email protected].

Į Vokietijos sandėlį atvyko pirkinys, kurį norėčiau grąžinti pardavėjui. Ar yra tokia galimybė?

Taip, pristatykite siuntą į vieną iš mūsų siuntų atsiėmimo punktų ir mes Jūsų pirkinį grąžinsime pardavėjui/siuntėjui.

Ar galima komplektuoti siuntas iš skirtingų šalių?

Siuntas galima komplektuoti tik iš tos pačios šalies. Komplektuojant siuntas iš tos pačios šalies mokėsite už bendrą siuntų svorį, plius kompletavimo mokestis 0,99 eur. nuo kiekvienos siuntos.

Lenkijoje užsisakiau prekę ir per klaidą pasirinkau apmokėjimas už prekę pristatymo metu ar gali Jūsų darbuotojas Lenkijoje priimti siuntą ir už ją sumokėti?

Apmokėjimas pristatymo metu nėra galimas. Tokios siuntos į sandėlį nėra priimamos ir siuntos yra grąžinamos pardavėjui.