DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kodėl reikia patvirtinti tapatybę?

Tapatybės patvirtinimo sistema leidžia užtikrinti saugumą, nuo asmenų siekiančių pasipelnyti apgaulės būdu. Žmogus patvirtinęs tapatybę prisiima atsakomybę už siuntos turinį.

Ar vežate didelius pirkinius/krovinius?
Taip vežame įvairių gabaritų krovinius.

Kur rasti Vokietijos, Lenkijos ir Anglijos sandėlio adresą?
Vokietijos, Lenkijos ir Anglijos sandėlių adresai suteikiami tapatybę patvirtinusiems klientams. Juos galite rasite prisiregistravę sistemoje, skiltyje „paskyra“.

Kada galima atsiimti pirkinius iš sandėlio Kaune?
Pirkinius galima atsiimti, kai pasikeičia pirkinio statusas į „Siunta yra Kaune“.

Ar būtina atsispausdinti išankstinio mokėjimo sąskaitą, prieš atvykstant atsiimti pirkinių?
Ne, spausdinti nėra būtina, sąskaitą atspausdinsime sandėlyje.

Kaip keičiasi pirkinio būsena? Kaip galiu jį sekti?
Vos tik gavę Jūsų pirkinius Vokietijoje, Lenkijoje, ar Anglijoje, suvesime juos į sistemą, tuomet gausite automatinį sistemos pranešimą kad Jūsų vardu gautas naujas pirkinys (savo paskyroje, galite matyti: svorį, dydį ir siuntėją) pirkinio statusas bus „Siunta Vokietije“, „Siunta Lenkijoje“ „Siunta Anglijoje“. Kai visi savaitės siuntiniai iškeliaus į Lietuvą, jų būsena bus pakeista į „Siunta keliauja į Lietuvą“. Siuntą gavus Lietuvos sandėlyje gausite pranešimą „Siunta yra skirstymo centre (Lietuva)“. Siuntoms keliaujant į Lietuvą arba jau esant Lietuvoje, jas galėsite pridėti į sąskaitą, pasirinkti pristatymo būdą ir apmokėti. Paruošę siuntą gausite pranešimą, pakeisime jų statusus į „Siunta išsiųsta“.

Kur rasti sąskaitą?
Sąskaita rasite paskyroje, taip pat ji yra atsiunčiama elektroniniu paštu po atlikto apmokėjimo.

Ar galima pirkti iš kitų el.parduotuvių ar tik iš tų, kurios yra nurodytos Jūsų tinklapyje?
Galima pirkti iš visų Vokietijos, Anglijos, Lenkijos ir kitų Europos sąjungos internetinių parduotuvių, kurios siūlo pirkinių pristatymą į Vokietiją ar Angliją.

Ką daryti, jeigu gavau apgadintą prekę?
Jei esate nepatenkintas gauta prekės būkle ir manote, jog tai galėjo atsitikti dėl prasto transportavimo – būtinai susisiekite su mumis ir išskirtinai spręsime kiekvieną atvejį.

Kokiais būdais galėčiau apmokėti už suteiktas paslaugas?
Apmokėti galite elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu arba grynais atsiimant Kaune.

Ar yra galimybė siųstis didesnį prekių kiekį?
Taip, visada yra galimybė „kaupti“ siuntinius mūsų sandėlyje ir tik surinkus pageidaujamą prekių kiekį juos atsiimti.

Užsisakiau pirkinį, tačiau sistemoje jis dar neįvestas. Kodėl?
Pirmiausia įsitikinkite, kad pardavėjas prekę tikrai išsiuntė ir ji buvo pristatyta mūsų adresu. Kitas variantas, kad prekę mes gavome, tačiau pardavėjas nenurodė Jums priskirto ID arba nurodė jį neteisingai. Tuomet atsiųskite siuntos sekimo nr.  el. paštu info@pirkeu.lt.

Į Vokietijos sandėlį atvyko pirkinys, kurį norėčiau grąžinti pardavėjui. Ar yra tokia galimybė?
Taip, pristatykite siuntą į vieną iš mūsų siuntų atsiėmimo punktų ir mes Jūsų pirkinį grąžinsime pardavėjui/siuntėjui.